Какво ще научите в курса „Кампании за директни продажби“?

В този интензивен еднодневен курс ще ви покажем как да планирате и изпълнявате кампании за директни продажби. В практическата работа ще създадете кампания за ваш продукт или услуга, която можете бързо да изпълните.

За кого е курсът?

Курсът е специално проектиран за мениджъри и специалисти, отговорни за директните продажби на продукти, услуги и решения.

Продължителност и форма

8 учебни часа.

Онлайн или присъствено обучение водено от преподаватели.

Сертификат

Сертификат, издаден от Училище за бизнес компетенции.

Училище за бизнес компетенции е лицензиран Център за професионално обучение с Лицензия № 200512301, издадена от Национална агенция за професионално образование и обучение.

Цени

За обучение на един  участник

Онлайн – 230 лева.

Присъствено – 280 лева.

За вътрешнофирмено обучение на група до 15 души

Присъствено – 2366 лева.

Всички цени са без включен ДДС.

Съдържание на курса

Цел на курса

Участниците ще създадат План на кампания за директни продажби, приложим към техен продукт или услуга.

Въведение и целеполагане

Представяне на участниците и преподавателите. Определяне на очакванията от курса. Запознаване с основните принципи на директните продажби.

Дефиниране на кампания за директни продажби

Какво представлява успешната кампания? Определяне и профилиране на целевата аудитория. Формулиране на уникално търговско предложение. Избор на канал за комуникация (телефон, имейл, лични срещи и др.).

Практическа работа: Профилиране на целевата аудитория.  Формулиране на уникално търговско предложение.

Структуриране на план за кампанията

Поставяне на цели (SMART методология). Изготвяне на стратегия за достигане до клиентите. Разпределение на ресурсите и времевата рамка.

Практическа работа: Разработване на първоначален план на кампанията. Работа с темплейт на кампания.

Инструменти за продажби и техники за убеждаване. Използване на AI

Инструменти за предизвикване на интерес, за създаване или промяна на визията за покупка на клиента във ваша полза. Скриптове за продажба и работа със скриптове. Управление на възраженията и ефективна комуникация. Използване на AI, CRM и автоматизирани инструменти.

Практическа работа: Изготвяне на инструменти за продажби. Отработване на възражения.

Измерване на резултатите и оптимизиране на кампанията

Метрики за успех: как да оценим ефективността на кампанията? Корекции и подобрения в реално време.

Практическа работа: Финализиране на кампанията

Презентации и обратна връзка

Практическа работа: Всеки участник представя своя кампания. Дискусия и препоръки за подобрение.

 

За преподавателите

Огнян Дренски, MSc

Директор, водещ преподавател и консултант на Училище за бизнес компетенции. Притежава повече от 30-годишен опит като софтуерен инженер, ИТ-директор, технически и изпълнителен директор в ИКТ фирми.


Вижте още от: Отворени курсове

Осребряване на знанието 🢒

Отворени курсове
Crash Course Finance for IT 🢒

Отворени курсове
Agile Onboarding 🢒

Отворени курсове
Onboarding 🢒

Отворени курсове
Crash Course Kubernetes 🢒

Отворени курсове
Управление на ИТ- услуги 🢒

Отворени курсове
FRONT-END CRASH COURSE – REACT 🢒

Отворени курсове
BACK-END CRASH COURSE – PHP 🢒

Отворени курсове
BACK-END CRASH COURSE – JAVA EE 🢒

Отворени курсове
BACK-END CRASH COURSE – C/C++ 🢒

Отворени курсове
Дизайн на услуги 🢒

Отворени курсове
Start-up! 🢒

Отворени курсове
Agile-лидер 🢒

Отворени курсове
Управленски срещи 🢒

Отворени курсове
Стратегическо планиране 🢒

Отворени курсове
Бизнес планиране 🢒

Отворени курсове