Какво ще научите в курса „Кампании за директни продажби“?
В този интензивен еднодневен курс ще ви покажем как да планирате и изпълнявате кампании за директни продажби. В практическата работа ще създадете кампания за ваш продукт или услуга, която можете бързо да изпълните.
За кого е курсът?
Курсът е специално проектиран за мениджъри и специалисти, отговорни за директните продажби на продукти, услуги и решения.
Продължителност и форма
8 учебни часа.
Онлайн или присъствено обучение водено от преподаватели.
Сертификат
Сертификат, издаден от Училище за бизнес компетенции.
Училище за бизнес компетенции е лицензиран Център за професионално обучение с Лицензия № 200512301, издадена от Национална агенция за професионално образование и обучение.
Цени
За обучение на един участник
Онлайн – 230 лева.
Присъствено – 280 лева.
За вътрешнофирмено обучение на група до 15 души
Присъствено – 2366 лева.
Всички цени са без включен ДДС.
Съдържание на курса
Цел на курса
Участниците ще създадат План на кампания за директни продажби, приложим към техен продукт или услуга.
Въведение и целеполагане
Представяне на участниците и преподавателите. Определяне на очакванията от курса. Запознаване с основните принципи на директните продажби.
Дефиниране на кампания за директни продажби
Какво представлява успешната кампания? Определяне и профилиране на целевата аудитория. Формулиране на уникално търговско предложение. Избор на канал за комуникация (телефон, имейл, лични срещи и др.).
Практическа работа: Профилиране на целевата аудитория. Формулиране на уникално търговско предложение.
Структуриране на план за кампанията
Поставяне на цели (SMART методология). Изготвяне на стратегия за достигане до клиентите. Разпределение на ресурсите и времевата рамка.
Практическа работа: Разработване на първоначален план на кампанията. Работа с темплейт на кампания.
Инструменти за продажби и техники за убеждаване. Използване на AI
Инструменти за предизвикване на интерес, за създаване или промяна на визията за покупка на клиента във ваша полза. Скриптове за продажба и работа със скриптове. Управление на възраженията и ефективна комуникация. Използване на AI, CRM и автоматизирани инструменти.
Практическа работа: Изготвяне на инструменти за продажби. Отработване на възражения.
Измерване на резултатите и оптимизиране на кампанията
Метрики за успех: как да оценим ефективността на кампанията? Корекции и подобрения в реално време.
Практическа работа: Финализиране на кампанията
Презентации и обратна връзка
Практическа работа: Всеки участник представя своя кампания. Дискусия и препоръки за подобрение.
За преподавателите
Огнян Дренски, MSc
Директор, водещ преподавател и консултант на Училище за бизнес компетенции. Притежава повече от 30-годишен опит като софтуерен инженер, ИТ-директор, технически и изпълнителен директор в ИКТ фирми.