Въведение в CX Design

Безплатен уебинар от серията ВАЖНИ БИЗНЕС КОНЦЕПЦИИ, ПРЕДСТАВЕНИ ЗА 1 ЧАС

Какво кара клиентите не просто да купуват, а да се връщат отново? Дизайнът на завладяващото клиентско преживяване (CX Design) е ключът към емоционалната връзка между бранд и потребител.

В този уебинар, д-р Ева Ван Менсел ще сподели с вас стратегии, добри практики и реални примери за създаване на запомнящо се потребителско преживяване.

За кого е уебинарът?

  • Мениджъри и специалисти в търговия, услуги, банки, B2B;
  • Маркетинг и CX експерти;
  • UX дизайнери, бранд мениджъри, HR професионалисти;
  • Всеки, който създава стойност за клиенти, защото:

Компаниите с годишен приход от 1 милиард долара могат да очакват средно допълнителни 700 милиона долара в рамките на 3 години след инвестиция в клиентското преживяване (Inmoment.com). Ориентираните към клиента компании са с 60% по-печеливши от тези, които не поставят клиента в центъра (Inmoment.com). 90% от потребителите смятат, че обслужването на клиентите влияе върху избора им на марка (Microsoft). 55% от потребителите са готови да платят повече за гарантирано добро преживяване (Колски). 91% от клиентите заявяват, че отличното обслужване ги мотивира да направят следваща покупка (Salesforce). 96% от потребителите казват, че обслужването на клиентите е важен фактор при лоялността им към дадена марка (Microsoft).

Дата: 19 август 2025 г.

Начало: 16:00      Продължителност: 1 час

Регистриране:

Осигурете своето участие като се регистрирате с формата „Запиши се“ сега! Местата са ограничени, затова не пропускайте тази възможност да разширите своите знания и умения в проектирането и реинженеринга на процесите.

Основни теми

  • Защо CX е ключов фактор за растеж и лоялност?
  • Разграничение между CX, UX и обслужване.
  • Как клиентските очаквания формират възприятието за стойност?
  • Как се проектира преживяване? Въведение в CX Design.
    • 5-те фази на дизайн мисленето в CX контекст.
    • Демонстрация на емпатийна карта и карта на пътуването на клиента.
    • Прототипиране и бързо тестване на CX идеи
  • Примери и бизнес казуси.
  • Програма за еднодневно обучение по CX Design.
  • Въпроси и отговори.

Регистрирай се и отключи нови идеи за ангажиращо CX!


Вижте още от: Отворени курсове

Интензивен курс Бизнес планиране 🢒


13 ное. 2025;
Отворени курсове

Осребряване на знанието 🢒


Отворени курсове

Интензивен курс Финанси за ИТ 🢒


15 дек. 2025;
Отворени курсове

Agile Onboarding 🢒


Отворени курсове

Onboarding 🢒


14 ное. 2025;
Отворени курсове

Управление на промяна към устойчивост 🢒


21 ное. 2025;
Отворени курсове

Crash Course Kubernetes 🢒


Отворени курсове

Управление на ИТ- услуги 🢒


Отворени курсове

FRONT-END CRASH COURSE – REACT 🢒


Отворени курсове

BACK-END CRASH COURSE – PHP 🢒


Отворени курсове

BACK-END CRASH COURSE – JAVA EE 🢒


Отворени курсове

BACK-END CRASH COURSE – C/C++ 🢒


Отворени курсове

Дизайн на услуги 🢒


Отворени курсове

Start-up! 🢒


Отворени курсове

Agile-лидер 🢒


Отворени курсове

Управленски срещи 🢒


Отворени курсове