Въведение в CX Design
Безплатен уебинар от серията ВАЖНИ БИЗНЕС КОНЦЕПЦИИ, ПРЕДСТАВЕНИ ЗА 1 ЧАС
Какво кара клиентите не просто да купуват, а да се връщат отново? Дизайнът на завладяващото клиентско преживяване (CX Design) е ключът към емоционалната връзка между бранд и потребител.
В този уебинар, д-р Ева Ван Менсел ще сподели с вас стратегии, добри практики и реални примери за създаване на запомнящо се потребителско преживяване.
За кого е уебинарът?
- Мениджъри и специалисти в търговия, услуги, банки, B2B;
- Маркетинг и CX експерти;
- UX дизайнери, бранд мениджъри, HR професионалисти;
- Всеки, който създава стойност за клиенти, защото:
Компаниите с годишен приход от 1 милиард долара могат да очакват средно допълнителни 700 милиона долара в рамките на 3 години след инвестиция в клиентското преживяване (Inmoment.com). Ориентираните към клиента компании са с 60% по-печеливши от тези, които не поставят клиента в центъра (Inmoment.com). 90% от потребителите смятат, че обслужването на клиентите влияе върху избора им на марка (Microsoft). 55% от потребителите са готови да платят повече за гарантирано добро преживяване (Колски). 91% от клиентите заявяват, че отличното обслужване ги мотивира да направят следваща покупка (Salesforce). 96% от потребителите казват, че обслужването на клиентите е важен фактор при лоялността им към дадена марка (Microsoft).
Дата: 19 август 2025 г.
Начало: 16:00 Продължителност: 1 час
Регистриране:
Осигурете своето участие като се регистрирате с формата „Запиши се“ сега! Местата са ограничени, затова не пропускайте тази възможност да разширите своите знания и умения в проектирането и реинженеринга на процесите.
Основни теми
- Защо CX е ключов фактор за растеж и лоялност?
- Разграничение между CX, UX и обслужване.
- Как клиентските очаквания формират възприятието за стойност?
- Как се проектира преживяване? Въведение в CX Design.
- 5-те фази на дизайн мисленето в CX контекст.
- Демонстрация на емпатийна карта и карта на пътуването на клиента.
- Прототипиране и бързо тестване на CX идеи
- Примери и бизнес казуси.
- Програма за еднодневно обучение по CX Design.
- Въпроси и отговори.
