Тренажор за бизнес компетенции. В кухнята.

21 Sep 2013

Кухнята е добро място за изследване и упражняване на важни компетенции за производство и управление. Често резултатите стават и за ядене.

Как да накараме показателите да работят?

21 Sep 2013

Повечето мениджъри са съгласни, че е необходимо измерване на изпълнението. Докато започнат да го внедряват. Какво ги разколебава? И как да се справят?

Спамът е зло. От което можете да извлечете полза.

16 Sep 2013

"Че няма зло на този свят, което да не носи благодат или добро, вреда, което да не крие, щом в зла насока впрягаме го ние", У. Шекспир

Позициониране

15 Sep 2013

Позиционирането е една от най-важните маркетингови задачи. С която бизнесите често не се справят.

Нов семинар за инженери по продажбите

12 Sep 2013

Инженерите по продажбите играят важна роля в продажбата на сложни продукти, услуги и решения. Семинарът "Презентационни умения за инженери по продажбите" представя начин за проектиране на технически презентации и демонстрации.

Създадено от тълпата

10 Sep 2013

Кой знае повече - индивидът или тълпата? Може ли група от случайни хора да се справя със сложни предизвикателства? Как бизнесът може да използва мъдростта на тълпата за решаването на сложни задачи? Отговорът на тези въпроси ще намерите в новия ни курс "Конструиране на бизнес модели"-

Защо направихме курса “B2B кампании за директни продажби?”

09 Sep 2013

Много фирми предлагат страхотни продукти, но имат затруднения с продажбите. Продажбите са важни за оцеляването на всяка фирма. Но дали аргументи като: “светът е във финансова криза”, “фирмите нямат пари” и други подобни са добро оправдание за лошите резултати? Отговорът не е еднозначен. Кризата безусловно е от значение. Ние обаче искаме да покажем, че има […]

Анекдоти в помощ на обучението

09 Aug 2013

Добре ли е да се ползват анекдоти при обучението на възрастни? Мненията са противоречиви. Според някои автори използването на хумор може да бъде опасно. Моят опит показва, че подходящо подбраните и адаптирани анекдоти, могат успешно да се ползват поне за 3 цели: – Да се енергизира публиката; – Да се възстановява контрола върху вниманието; – […]