Подобряването на продажбите е постоянна тема в дневния ред на хиляди мениджъри. Всеки от тях е изправен пред предизвикателството да отговори на важни въпроси: “Как да продаваме?”, “Фокус върху участието в обществени поръчки или директен маркетинг?”, “Съществуват ли изобщо успешни методи за продажба? Ако има – кой от тях да избера?”, “Какво продаваме всъщност – продукти или решения? Каква е разликата?”, “Как да подобря работата на съществуващия търговски екип? (Друг все едно няма)” . “Постоянно търсим талантливи търговци, но резултатите са отчайващи… Какво може да се направи?”. “Доколко мога да разчитам на реклама и PR?”.
От 16.00 до 18.00 часа на 3 юли 2014 г. Училище за бизнес компетенции ще проведе работна среща, която има за цел да отговори на изброените въпроси.
Огнян Дренски, директор по маркетинга и продажбите на Училището, ще разкаже как добре планираните кампании за директен маркетинг могат да подобрят продажбите. Ще бъдат обсъдени разликите между фирмите продаващи продукти и фирмите продаващи решения, какви са ползите и пътят за преминаване към бизнес модел за продажба на решения. Ще бъдат представени проверени в практиката процеси за директни продажби. Ще бъдат коментирани възможностите за ползване на среда за унифицирани комуникации в процеса на директните продажби.
Срещата е предназначена за изпълнителни директори и управители на фирми, за търговски и маркетингови мениджъри и членове на търговски и маркетингови екипи.
Отбележете 3 юли в календара си и заявете участие! Участието е безплатно, местата са ограничени.