Проектиране на обсебващи продукти

Защо някои продукти обсебват вниманието ни, а други не? Защо някои продукти ни карат да ги ползваме отново и отново? Защо някои апликации, игри и интернет сайтове водят потребителите до встрастяване? Има ли и ако има, то какъв е моделът, който е използван при проектирането на такива продукти?

Ако търсите отговори на тези въпроси, ако искате да научите как можете да проектирате обсебващи продукти, при това по един етичен начин, запишете се за този кратък семинар! Местата са ограничени.

Семинарът ще се проведе от 15.00 до 17.00 часа на 11 август 2016 г. в Училище за бизнес компетенции. Побързайте да се регистрирате!

Достъп за участие след регистрация на office@sbc.bg и внасяне на такса от 20лв.

Лектор – Огнян Дренски, маркетингов директор.

Важно!

На всеки, записал се за тренинг на Училището през месец юли 2016, ние ще издадем безплатен билет за този семинар.