Жената – лидер е по-асертивна, убедителна,  има силна нагласа да довърши започнатото и по-склонна да поема риск“ 

Jenite v Liderstvoto Logo 3 smallИзводът е направен в резултат на съвременно изследване проведено от консултантската фирма CALIPER /Принстън, Америка/ и публикувано през декември, 2014г. Обхваща демографски анализ и дълбочинни интервюта с 59 жени-лидери от едни от най-големите компании от Великобритания и САЩ, включително: Accenture, Bank of America, Deloitte & Touche, Deutsche Bank, The Economist Group, Enterprise Rent-A-Car, Ernst & Young, IBM, International Paper, Johnson & Johnson, Kohler, Lloyds TSB, Molson Coors и Morgan Stanley.

 

Създава ли жената-лидер нова парадигма в Лидерството? Какви са предизвикателставата в нейния път към Лидерството и как ги преодолява?

Това е темата на срещата – дискусия, организирана от Училище за бизнес компетенции на 30 септември 2015г. от 15.00 ч., на която ще бъдат споделени различни анализи за практиката на жените в лидерството, направени в глобален мащаб и в България.

На срещата ще бъде представена и новата квалификационна програма „Пътят на жената в Лидерството“, стартираща на 17 октомври 2015г., заедно с опита на екипа от преподаватели.

Ще бъдат обсъдени и резултатите от отговорите на въпросник на Училище за бизнес компетенции, разпространен преди събитието в социалните мрежи, достъпен на адрес:

https://docs.google.com/forms/d/1dXqMw1p-FI4Nk14oUMKfvJXRRxM_WYmgwPrecvJsOx0/viewform?usp=send_form